Saturday 28 April 2018

Exploring Sedili...

Bosan waktu petang, aku jalan-jalan cari makan ke seafood celup tepung @ medan selera Tanjung Sedili. First time sampai sini. Bersih, pemandangan cantik dan menenangkan....
Seafood celup tepung kat sini aku gerenti sedap, fresh dan lebih bersih berbanding tempat-tempat yang pernah aku pergi sebelum ni. Aku ni jenis anti-makanan berminyak dan tempat ni betul-betul memenuhi selera aku...5 bintang!

                           
                        😄😙😙


Ni diaaa... sotong (rm25/ekor) + udang (rm10/4 ekor) + ikan selar (rm3.50/ekor) celup tepung..... fresh wuuuu.......
--------------
On the way ke Kota Tinggi, aku singgah pula ke gerai Apam Balik Jalan Mawai (Jln Kota Tinggi - Mersing). Saje nak try apam balik jagung nutella (rm10) dgn apam balik special (kacang + jagung + cheese + coklat) (rm5)....kalau hari minggu, queue panjang... apam balik jagung nutella ni memang sedap...aku boleh bg 3 bintang......saiznya pula besar & mengenyangkan...



Ni list apam yg ada.....boleh pilih ikut selera  masing-masing.... thorbaek!!





Malam ni try ice kepal milo Kota Tinggi pula...rasanya biasa-biasa je..



Esok kita berjalan-jalan lagi....

No comments:

Post a Comment